Komunikační systémy pagerů
Možná využití pagerů
Požadavky zákazníků na zajištění rychlé a cílené komunikace přicházejí z gastronomie i z ostatních sektorů služeb. Jak a kde mohou pagery přinášet provozní výhody?
- Restaurace - přivolání obsluhy ke stolu - EasyCall
- Restaurace - oznámení číšníkovi z kuchyně, že je připraveno jídlo, které objednal. - WaiterCall
- Restaurace/Fastfood - oznámení zákazníkovi, který čeká na svou objednávku, že je jídlo připraveno. - CustomerCall
- Restaurace/Fastfood - systém vyhledání stolu na základě pageru, který si zákazník převezme při objednávce. Jídlo může obsluha doručit přímo ke stolu. - VUZE
- Rekreační zařízení - snadnější komunikace s personálem technického zázemí.
- Kongres - obsluha neruší při jednání, zákazník si obsluhu v případě potřeby přivolá sám.
- Průmysl - rychlejší koordinace expedice zásilek.
- Zdravotnictví - přivolání pacienta, který nemusí vyčkávat na ošetření v přeplněné čekárně NEBO přivolání ošetřujícího personálu nebo sanitky.
- Dětské koutky - vyvolání rodiče dítěte v případě naléhavé potřeby.
- Maloobchod - přivolání obsluhy do zkušební kabinky.
Waiter Call
Systém Waiter call nahrazuje zastaralý zvoneček v kuchyni a informuje konkrétního číšníka, že jeho objednávka je v kuchyni připravena.
Číšníci jsou vybaveni CrystallCall pagery, jejichž prostřednictvím dostávají z kuchyně zprávu, že je pro ně přípraven pokrm k vyzvednutí. Díky tomu se urychluje obsluha hostů, a tedy i obrátka hostů v restauraci a hosté nejsou rušeni například zvonkem. Dalším přínosem je i pokles zbytečných pochůzek číšníků do kuchyně.
Pager pracuje na frekvenci 448MHz, má integrovanou dobíjecí baterii a klip na pásek. Lze využívat vibračního nebo zvukového signálu. Sám upozorní na vybitou baterii.
Jedna dobíjecí stanice pojme až 6 nebo až 12 pagerů, ale v případě potřeby umístění většího množství pagerů je možné stanice vzájemně propojit.
Přivolání číšníka do kuchyně je zajištěno pomocí vysílací stanice, která je v konfiguraci pro 12 nebo 24 kusů pagerů. Stanice byla navržena pro každodenní použití a testována pro umístění i v horké kuchyni. Je možné ji umístit na pracovní stůl nebo zeď.
Nesporné výhody využívání tohoto typu pageru jsou:
- snadné ovládání,
- okamžité předání informace o připraveném jídle,
- výrazné zrychlení obsluhy hostů,
- rychlá a jednoduchá instalace.
Pokud máte zájem o bližší informace, zde je k nahlédnutí produktová specifikace.
Customer Call
Customer Call je ideálním řešením do dětských koutků, food courtů, lékařských nebo veterinárních ordinací. Použitím tohoto řešení odpadá nutnost vyvolávání jmen pacientů nebo zajistí v případě potřeby rychlé přivolání rodičů dětí i v členitých prostorách supermarketu.
Pager pracuje na frekvenci 448MHz. Jeho dosah je až 2 km, záleží na členitosti prostoru a použitém stavebním materiálu budov. V případě, že se držitel pageru dostane mimo signál, je na tuto skutečnost vlastním pagerem automaticky upozorněn. Instalace stanice je velmi jednoduchá, lze ji umístit na stůl nebo na zeď.
Pro přivolání lze využívat vibračního, zvukového nebo světelného signálu. K dispozici je pager v modré a černé barvě. Pager je dobíjecí, dobíjecí stanice pojme až 20 pagerů.
V přiložené specifikaci naleznete další podrobnosti.
Easy Call
Přivolávací tlačítko Easy Call umožňuje restauracím, hotelům, klubům, barům nebo i jiným podnikům nabídnout svůj servis i tam, kde není možné zajistit stálou přítomnost personálu nebo kde není tato permanentní přítomnost personálu žádoucí. Stačí jedno zmáčknutí tlačítka EasyCall, které vyšle signál k základové stanici a zákazník dá na vědomí, že vyžaduje pozornost obsluhy.
Benefitem používání tohoto zařízení je spokojenost zákazníka, zachování jeho soukromí tam, kde je to vyžadováno, rychlá odezva obsluhy v případě potřeby a tím i větší prodej.
EasyCall tlačítka jsou designově zajímavá, mohou být připevněna na zeď, stůl či recepční pult. K dispozici jsou v dřevěném nebo porcelánovém provedení. V případě potřeby je na ně možné umístit i reklamní potisk.
Easy Call pracuje na frekvenci 448MHZ. Jeho baterie má v závislosti na používání životnost až dva roky. Výhodou je malá náročnost na údržbu, tlačítko je UV záření odolné, stejně jako vodě odolné.
Výhody systému:
- výrazné zrychlení obsluhy hostů,
- zajistí obslužnost míst bez permanentní přítomnosti obsluhující ho personálu,
- rychlá a jednoduchá instalace.
Pro více informací, jde k dispozici podrobnější specifikace.
Pokud máte zájem o prezentaci nebo vytvoření nabídky, prosím, kontaktujte nás na obchod@septim.cz.