Orderman
Orderman je bezdrátový číšnický terminál. Zde najdete jak řešení technických problémů tak i tipy na používání.
Odpovědi na tyto otázky najdete na našem zákaznickém portálu https://portal.septim.cz.
- Lze na Ordermanu stornovat uzavřený účet?
- Lze Ordermany používat pro identifikaci zákazníků? Pokud ano, tak jak?
- Jak se provádí na Ordermanovi částečné storno namarkované položky?
- Co znamená termín kanál u Ordermana?
- Co je to Orderman?
- Jak se dostanu do menu Ordermana Don a Max?
- Jaké je univerzální heslo od výrobce v menu Ordermana DON do advanced menu?
- K čemu slouží skupina ROOT pro ordermana v Septimu 3.1?
- Jak změním kanál pro Ordermana DON, MAX?
- Jak vystornuji namarkovanou recepturu u Ordermana DON a MAX?
- Co je základním předpokladem komunikace mezi Ordermanem a BaseStaion?
- Kolik může být maximálně připojených ordermanů k jedné basestation (z technického, praktického, licenčního hlediska)?
- Kolik kanálů může používat Orderman a proč?
- Kolik kanálů může používat BaseStation a proč?
- Jaký je význam blikajících čísel v pravém horním rohu Ordermana?
- Může Orderman fungovat bez připojení k PC? Proč?
- Je možné provozovat roaming, kdy Orderman přechází mezi více BS? Pokud ano, tak jak?
- Jak vystornuji namarkovanou recepturu u LEO?
- Jak se dostanu do menu Ordermana Leo?
- Jakými způsoby mohu na Ordermanu zadat množství receptury při markování?
- Jak se u Ordermana DON a MAX přiřazují skupiny receptur na první tři řádky tlačítek?
- Proč někdy dojde ke zpomalení již zapnutých Ordermanů při zapnutí dalšího?
- Proč mi nejde přihlásit se na Ordermanu?
- Jaké je doporučené nastavení kanálů při využití více base station přes Orderman router?
- Proč nevidím na Ordermanovi některé stoly?
- Jak vyřešit situaci, kdy se na Ordermanu objeví chyba "Out of memory"?
- Jaký je maximální počet receptur v obecné skupině v nabídce pro Ordermana?
- Jak na Ordermanu zvolím zákazníka bez použití čtečky karet?