Webová podpora
Naše společnost důsledně dokumentuje veškeré součásti Septima, pracovní postupy, instalace hardware a vytváříme i seznam nejčastějších dotazů FAQ. Tyto informace jsou on-line k dispozici našim zákazníkům kteří mají zakoupenou servisní podporu pro příslušný rok. Tyto materiály můžete využít k samostudiu práce se Septimem i k zodpovězení Vašich dotazů právě tehdy kdy to potřebujete, nezávisle na denní nebo noční době.
Pro přístup k on-line informacím se musíte přihlásit sériovým číslem Vaší instalace Septim a servisním kódem.
Svoje sériové číslo a servisní kód naleznete na samolepce s označením ZÁKAZNICKÝ SERVIS, kterou zasíláme ihned po úhradě aktuální servisní smlouvy s doporučením nalepit na pokladní hardware a druhou kopii umístit k manažerskému pracovišti.
Všechny online dostupné materiály jsou součástí našeho zákaznického portálu dostupného na adrese https://portal.septim.cz
Na tomto portálu najdete:
- Technickou dokumentaci
- Soubory ke stažení
- Často kladené otázky - FAQ
- Další užitečné informace