Úvod » Podpora uživatelů pokladního systému Septim » Webová podpora
Podpora & na stažení
Podpora & na stažení

Webová podpora

Naše společnost důsledně dokumentuje veškeré součásti Septima, pracovní postupy, instalace hardware a vytváříme i seznam nejčastějších dotazů FAQ. Tyto informace jsou on-line k dispozici našim zákazníkům kteří mají zakoupenou servisní podporu pro příslušný rok. Tyto materiály můžete využít k samostudiu práce se Septimem i k zodpovězení Vašich dotazů právě tehdy kdy to potřebujete, nezávisle na denní nebo noční době.

Pro přístup k on-line informacím se musíte přihlásit sériovým číslem Vaší instalace Septim a servisním kódem.

Svoje sériové číslo a servisní kód naleznete na samolepce s označením ZÁKAZNICKÝ SERVIS, kterou zasíláme ihned po úhradě aktuální servisní smlouvy s doporučením nalepit na pokladní hardware a druhou kopii umístit k manažerskému pracovišti.

Všechny online dostupné materiály jsou součástí našeho zákaznického portálu dostupného na adrese https://portal.septim.cz

Na tomto portálu najdete:

  • Technickou dokumentaci
  • Soubory ke stažení
  • Často kladené otázky - FAQ
  • Další užitečné informace