Telefonická podpora
Naše společnost má k dispozici tým zaškolených servisních techniků, kteří poskytují zákaznickou podporu. Všem zákazníkům bez rozdílů servisní smlouvy garantujeme příjem telefonických požadavků na lince Helpdesk. Zákazníci se servisní smlouvou mají k dispozici linku Hotline, která je k dispozici 24/7.
Helpdesk
Tato telefonická podpora je k dispozici na telefonním čísle +420 257 011 101 od pondělí do pátku v čase od 8.30 do 17.00 hodin.
V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům jsou telefonické hovory monitorovány.
Dále bychom vás chtěli upozornit, že telefonické konzultace, či případné servisní zásahy budou zpoplatněny dle servisní smlouvy a platného ceníku ASW Systems.
Pokud k nám voláte často a ujednání ohledně monitorování hovorů a cen již dobře znáte, můžete pro jejich zrychlené odsouhlasení stisknout znak # a my se vás rovnou pokusíme spojit s technikem.
Pokud máte zájem o zajištění dostupnosti Hotline i pro Váš provoz, vyberte si z našich servisních smluv a kontaktujte nás na pomocí mailu.
Hotline Septim
Hotline lze rozdělit na podporu během pracovní doby a mimo ni. Telefonní číslo +420 257 011 101 garantuje podporu v pracovní dny, tedy od pondělí do pátku v čase od 8.30 do 17.00 hodin. Informujeme Vás, že veškeré telefonické hovory jsou monitorovány.
Mimo pracovní dobu je třeba využít telefonního čísla +420 777 737 846 (777 SEPTIM), kde budete vyzváni k zadání servisního kódu.
Svůj servisní kód naleznete na samolepce s označením ZÁKAZNICKÝ SERVIS, kterou zasíláme ihned po úhradě aktuální servisní smlouvy s doporučením nalepit na pokladní hardware a druhou kopii umístit k manažerskému pracovišti.
Výjimečně se může stát, že linka bude vytížena, proto žádáme o věcné vyřízení telefonátu.
Hotline PROTEL
Hotline lze rozdělit na podporu během pracovní doby a mimo ni. Telefonní číslo +420 257 011 107 garantuje podporu v pracovní dny, tedy od pondělí do pátku v čase od 8.30 do 17.00 hodin. Informujeme Vás, že veškeré telefonické hovory jsou monitorovány. Pro doplňující informace nebo neurgentní problémy můžete využít i e-mailovou adresu protel@septim.cz.
Mimo pracovní dobu je třeba využít telefonního čísla +420 778 776 835 (778 PROTEL), kde budete vyzváni k zadání servisního kódu.
Svůj servisní kód naleznete na samolepce s označením ZÁKAZNICKÝ SERVIS, kterou zasíláme ihned po úhradě aktuální servisní smlouvy.
Mailový kontakt
Pokud se nemůžete z důvodu vytížení dovolat na linku zákaznické podpory, potřebujete vyřešit více problémů najednou nebo naplánovat datem vzdálený servisní zásah, využijte možnosti zaslat svůj požadavek nebo dotaz mailem. Výhodnou je, že takový požadavek je zpracováván nezávisle na obsazenosti telefonních linek. V mailu, prosím, nezapomeňte uvést název provozu.