Podpora uživatelů pokladního systému Septim
K našim produktům nabízíme i fungující servisní a technické služby, jejichž podpora je v dlouhodobé spolupráci nesmírně důležitá. Zaměstnáváme dostatečný počet servisních techniků, kteří jsou odborně připraveni na řešení nejrůznějších situací. Všem zákazníkům bez rozdílů servisní smlouvy je garantována podpora během pracovní doby, tzv. Helpdesk, a také servisní služby v místě instalace v předem domluveném termínu.
Servisní služby poskytujeme i pomocí vzdáleného servisu a šetříme tak Váš čas i finance.
Pro objednávky servisu, které přijímáme e-mailem, telefonicky i písemně formou fyzické pošty, lze využít níže uvedené kontakty:
|
|
Helpdesk v pracovních době 8:30-17:00 |
+420 257 011 101 |
Hotline mimo pracovní dobu |
+420 777 737 846 |
Hotline pro zákazníky z SK |
+421 221 028 564 |
Po odeslání zprávy na adresu servis@septim.cz od nás obdržíte v krátké době potvrzení o doručení Vaší zprávy. Pokud toto potvrzení nedorazí, Vaše zpráva byla pravděpodobně vyhodnocena jako SPAM a antispamový software ji smazal. V tom případě zkuste email odeslat znovu a případně nás kontaktujte telefonicky.
Bližší popis fungování naší telefonické podpory naleznete zde.
V případě jakékoli stížnosti nebo jakéhokoli podnětu ke zlepšení našich služeb se můžete obrátit na Linku ochrany zákazníka. Linka je směřována přímo na majitele společnosti. Telefonický kontakt využívejte prosím pouze v neodkladných záležitostech: +420 602 233 122, pro ostatní závažné podněty využijte prosím mailový kontakt. Uvedené kontakty nejsou určeny pro objednávání servisních zásahů.
Vzdálený servis
V případech, kdy vlastní servisní zásah nevyžaduje výjezd servisního technika, provádíme jej online, tedy přímým připojením do Vaší zákaznické databáze.
Pro provedení vzdáleného servisního zásahu je nezbytný plynulý internet s dostatečnou rychlostí a program TeamViewer, který nám dočasně zpřístupní počítač. Program TeamViewer jsme zvolili jako profesionální řešení, je optimalizován pro okamžité použití. Aplikace je v současné době dostupná pro operační systémy firmy Microsoft (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Linux).. Důležité je to, že Vy rozhodujete o tom, kdy a kdo se k Vám může připojit.
Postup pro povolení vzdálené správy
Povolení vzdálené zprávy je velmi jednoduché. Pokud máte nainstalovaný program TeamViewer, tak spustíte aplikaci „TeamViewer Quick Support“ (TeamViewerQS.exe). Pokud program na svém počítači zatím nemáte, ke stažení ho neleznete zde.
Aplikaci můžete spustit a po spuštění uvidíte toto okno:
Aby se k Vám technik mohl připojit, tak mu musíte nahlásit „Vaše ID“ a „Heslo“. To je vše co je potřeba k tomu, aby se k Vám technik připojil.
Jakmile aplikaci ukončíte, tak bude technik automaticky odpojen.