FAQ
FAQ je zkratka anglického výrazu „Frequently asked questions“, česky by jsme řekli „Často kladené otázky“.
Na základě zkušeností s poskytováním podpory Vám, našim zákazníkům, jsme se v ASW také dobrali k otázkám které nám často kladete (a nebo které by jste mohli/měli často klást) a rozhodli jsme se pro jejich zpřístupnění.
Smyslem je, aby jste dokázali nalézt odpověď na Vaši otázku v době kdy jí potřebujete.
Často pokládané dotazy dělíme do několika skupin:
- Septim 3.1 Webcare - právě je pro Vás připravujeme
- Spectu - právě je pro Vás připravujeme
Často kladené dotazy jsou k dispozici na našem zákaznickém portálu https://portal.septim.cz.
Dotazy týdne
Připravili jsme pro Vás ukázku dotazů na tento týden.
- Lze na Ordermanu stornovat uzavřený účet?
Na Ordermanu nelze stornovat uzavřený účet, protože na něm nelze zobrazit seznam uzavřených účtů.
- Jak vyřešit situaci, kdy se na Ordermanu objeví chyba "Out of memory"?
Pomůže restart služby OmanSrv.
- Kolik může být maximálně připojených ordermanů k jedné basestation (z technického, praktického, licenčního hlediska)?
Technický limit je maximálně 8 ordermanů (nedoporučujeme - dlouhé odezvy komunikace kvůli šířce komunikačního pásma mezi Omanem a BS které je 9,6kb), prakticky doporučujeme maximálně 5 Ordermanů pro 1 Basestation. U nového typu Basestation (plastová) je počet Ordermanů, které se dají připojit, omezen licencí.
- V čem je problém, když se mi nezobrazují rezervace v grafickém editoru rezervací?
Pravděpodobně je umístěno na 1 obrazovku více než 33 objektů k rezervaci. Použijte tlačítka '+' a '-', která jsou umístěná v pravé spodní straně grafického editoru rezervací. Pomocí těchto tlačítek upravíte zoom na optimální velikost, při které se Vám zobrazí všechny objekty k rezervaci.
- Při platbě stravenkou může dojít k nezaokrouhlení celkové částky účtu. Jak je to možné?
Předvedeme si na modelové situaci. Mám účet jehož celková cena je: 28,80kč.
1) Pokud je cena účtu blízko hodnotě stravenky nad cenou, tak se
zaokrouhlí a celá stravenka se použije k úhradě. A žádná část
stravenky nepropadne. - (účet je za 28,80,- a hodnota stravenky je 29,-)
2) Pokud je cena účtu pod cenou stravenky a část stravenky propadá,
tak se nezaokrouhluje, protože částka, která propadá, se nemusí
zaokrouhlit. -
(účet je za 28,80,- a hodnota stravenky je 30,- )
Pokud se vrací na stravenku, tak se zaokrouhlovat bude (v příkladu je
nastaveno max. vrácení u trasy peněz "Stravenka" na 0), pokud se
nevrací, tak není důvod zaokrouhlovat.